Relax dag aan het zwembad in onze villa.

4 juni 2017 - Canggu, Indonesië

Zondagmorgen, iedereen heeft  heerlijk  en  lang geslapen, bedden zijn uitstekend, ontbijt met een  gekookt eitje. Daarna  installeerde  ieder zich om of in  het  zwembad, wat  een luxe. Ik  moest een aquajogging  les geven en iedereen  deed  met zeer enthousiast mee. Dikke  lol .

En dan moet  je  geld  pinnen, wij hebben  1 uur  moeten  lopen  om  er  een te vinden. De hele familie ( behalve Cath) in ganzepas  over een smoordrukke weg, links rijdend verkeer, hoofdzakelijk  scooters, warm en  heel  veel  bekijks  met  die  mooie  blonde  meiden. Uiteindelijk zijn wij  dames  teruggegaan, maar Harry en  Jens hebben  er uiteindelijk toch  een  gevonden. Zij verdwaalden  (het is hier om 18.00uur donker), maar werden door een lievevdame op  de  scooter  thuis  gebracht.

Toen we allemaal bij het huis kwamen zouden we eerst nog even alle viezigheid op ons lichaam er af douchen (die er tijdens de wandeltocht op was gekomen). Toen we net onze cremespoeling in het haar hadden, viel het water én de stroom uit. Dus moesten we ons haar in het zwembad uitspoelen.

'S avonds door onze chauffeur naar  een  leuke strandtent gereden,livemuziek  (dus gedanst) heerlijk  gegeten met het uitzicht  op  de  branding. Al met  al  een  heerlijke dag gehad.

Sterre en Hetty

1. Bert:
    5 juni 2017
    Zo te lezen zijn jullie te stoel en te bank. Om alles weer wat op,orde te krijgen heb je soms wat tegenslag. Maar het goed vertoeven daar!! Met een zwembad om even af te koelen, wat wel nodig bleek. En een riante villa, kortom, super.

Groetjes Bert en Janny.