Aankomst Bali

3 juni 2017 - Canggu, Indonesië

8.30 plaatselijke tijd, zijn we vertrokken van Dubai naar Denpasar. Deze vlucht duurde nog 9 uren en 30 minuten. Een lange zit, maar genoeg afleiding met films, muziek en spelletjes. Ook een uitstekende service aan boord, we werden goed voorzien van eten en drinken de hele reis. 21.40 plaatselijke tijd, zijn we aangekomen in Denpasar. Na een ontroerende omhelzing en het weer terugzien van Roos na 7 weken, werden we opgehaald door twee chauffeurs die ons naar de villa in Canggu brachten. Eerst hebben we de villa met zijn allen bewonderd en nog even wat gedronken en zijn we naar een lange reis lekker naar bed gegaan.

1. Tjalko:
    4 juni 2017
    Zo leuk om met jullie mee te reizen via deze blog. Veel plezier daar en dat er nog maar vele verhalen mogen volgen.
  2. Bert:
    4 juni 2017
    Fijn dat jullie een goede vliegreis hebben gehad en wij wensen jullie alvast een heerlijke vakantie toe daar op Bali groetjes Bert & Janny
  3. Bert:
    4 juni 2017
    Leuk idee zus om jullie zo te volgen,mooi dat jullie een goede vliegreis hebben gehad en we gaan jullie iedere dag volgen met een nieuw avontuur daar op Bali groetjes Bert & Janny.
  4. Sjaak, Ali:
    4 juni 2017
    Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben,erg leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen
  5. Trea:
    5 juni 2017
    Super dat jullie ben goede reis hebben gehad en roos weer konden omhelzen. Geniet ervan en maak er wat moois van. Il volg jullie. Fijn dat t kan!
  6. Monique:
    6 juni 2017
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen , en wat heerlijk het hele gezin bij elkaar . Geniet van deze mooie tijd in deze prachtige omgeving .
    Dikke kus