Slot

24 juni 2017 - Canggu, Indonesië

Als we wakker worden beseffen we dat het de laatste keer is dat we in Bali wakker worden. Vandaag is het koffers pakken want om 17.00uur worden we door onze chauffeur Tu De opgehaald. We mogen tot 13.00 uur gebruik maken van onze kamer. Onze koffers zijn snel  gepakt. Bij  onze vaste stek drinken we nog een kop cappuccino en nemen afscheid van de vriendelijke mevrouw. De resterende tijd brengen we door op het strand. Als we terug zijn in het hotel nemen we nog een laatste verfrissende duik in het zwembad, eten nog een hapje en  zijn klaar voor de terugreis. Om 16.00uur isTu De er al, 1 uur te vroeg (hij had zeker heimwee). We checken uit en beginnen aan onze terug reis, d.w.z een 3uur durende tocht over de bergen. Ondanks het slechte weer (hevige regen) is het een prachtige tocht.Op het vliegveld nemen we innig afscheid van Tu De. Hij mist ons en zijn vaste bron van inkomsten.

Om12.00uur 's nachts vliegen we naar Dubai( 9 uur ). Dit vliegveld is het grootste ter wereld en ook erg mooi, marmeren vloeren in diverse kleuren. Als we naar onze gate moeten, reizen we eerst 20minuten met de metro en dan nog en klein halfuur met de bus voordat we bij ons vliegtuig zijn. Het vliegtuig is een Airbus A380, onvoorstelbaar groot (hoe is het mogelijk dat zo'n toestel de lucht in kan). De vlucht verloopt uitstekend (7,15 uur), en om 15.15uur zondagmiddag(2 uren vertraging) kunnen we onze eigen Tu De  (Tjalko) in de armen sluiten.

De verhalen kunnen beginnen, een prachtige vakantie is afgesloten. Vaarwel Bali.

Catharinus en Hetty

1. Bert:
    2 juli 2017
    Nu kunnen we het afsluiten een happy end.
  2. A Dijkstra:
    3 juli 2017
    Mooi slot van de reisverhalen
  3. Amtje:
    4 juli 2017
    Prachtig wat een mooie verhalen allemaal, bedankt dat we vanaf de zijlijn mee mochten genieten. Groet Antje van der Schaar.